وب نامه سيمرغ

 

باز نگری شده در تاريخ 25/12/80

نوشته شده در تاريخ 25/12/80

موسيقی:: کنسرت گروه آرين::

 

آرين در وب

سايت گروه آرين علی رغم استفاده از فلش و جاواسکريپت چندان جذاب نيست(همه چيز که برنامه نويسی نيست, کمی ذوق می بايد...) اما چيزهای جالبی هم در آن هست. اگر برروی اسامی بالا کليک کنيد اطلاعاتی را راجع آنها خواهيد ديد که خودشان راجع به خودشان نوشته اند.علی پهلوان مهندس است, پيام صالحی پزشک و... اگر جزو طرفداران گروه آرين هستيد می توانيد به عضويت آن در آييد و اگر می خواهيد راجع به آرين با طرفداران آن صحبت کنيد می توانيد به کلوپ آرين در ياهو برويد.عکسهای گروه آرين را نيز در سايت آرين پيدا می کنيد. حتی فهرست طرفداران  بهمراه تصوير آنها  هم هست. بخشی هم به نوشته ها و نظرات طرفداران اختصاص داده شده است. تعدادی از آهنگا راهم می توانيد در اين صفحه گوش دهيد.در پايان يک نکته هم اضافه کنم که البته  آنهايي که سايت بيا ببين را ديده اند  شايد متوجه شده باشند. آهنگ کليپی که اين سايت در صفحه نخست خود قرار داده است, همان قطعه آغازين ترانه ايران از کاست  "و اما عشق" است.

اگر اهل موسيقی هستيد حتما اسم گروه آرين را شنيده ايد (اگر هم نشنيده ايد اشکالی ندارد). يک شنبه, دوشنبه, چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته(23,22,20,19 اسفند) گروه آرين در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللی تهران اقدام به اجرای کنسرت در دو سانس 6 الی 8 و 9:30 الی11:30 دقيقه نمود.  من در سانس اول يعنی 6 الی 8 پنج شنبه شنونده و بيننده اين برنامه بودم. برنامه  بجای ساعت 6, طبق عادت ما ايرانيها با کمی تاخير و در ساعت 6:25 دقيقه باصحبتهای شجاعی مهر آغاز شد, همراه با تعريف و تمجيد فراوان از دنا کاست که ال است و بل است و تشکر و تقدير و از اين جور صحبتها, چرا؟ خوب معلوم است چون حمايت کننده مالی قضيه دنا کاست بوده است. و بعد نوبت رسيد به نماينده شرکت ترانه شرقی (که سايتش هنوز راه نيافتاده) تعريف از خود وسرانجام نوبت رسيد به اجرا. احتمالا خودتان می توانيد حدس بزنيد,حدود 35 دقيقه از وقت کنسرت گذشت. اگر اين 35 را بعلاوه 20 دقيقه زمان استراحت بين دو اجرا کنيم به عدد 55 می رسيم(4000 تومان برای يک ساعت موسيقی,زياد هم بد نيست!) ولی انصافا اجرای موفقی داشتند, حداقل من اينطور فکر می کنم. آهنگها انتخابی بود از آلبوم اول اين گروه با نام "گل آفتابگردان" و آلبوم جديد آنها با نام "و اما عشق". در پايان هر قطعه بهمراه تشويق يکپارچه تماشاگران پيام صالحی يکی از دو خواننده گروه عبارت "خيلی خيلی ممنون" را با صدای بلند بيان می کرد! و گاهی مرسی هم به آن اضافه می نمود. صدای علی پهلوان و در کنار آن صدای پيام صالحی با ويولون سيامک خواهانی و گيتار محمد رضا گلزار و شراره فرنژاد و گيتار باس امير حسين مستعد بهمراه همخوانی دو خواهر,  سحر کاشمری و ساناز کاشمری وپرکاشن برزو بديعی و درام عليرضا طباطبايی شب خوبی را برای شنوندگان ساختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بخشهای وب نامه

صفحه اصلی

بايگانی

نظرات

نقشه سيمرغ

درباره

نوشته های سيمرغ

کامپيوتر

اينترنت

فرهنگ و هنر

نوشته های برگزيده

کامپيوتر

اينترنت

فرهنگ و هنر

ارسال نامه

نظرتان راجع به سيمرغ چيست؟

سيمرغ را در بهتر نمودن وبنامه ياری دهيد, سيمرغ برای شما انتشار می يابد, او را متعلق به خود بدانيد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.....................................................................................................................................

تمام مطالب اين صفحه شديداً تحت قانون حقوق مؤلفين است. چاپ بخشی يا تمام اين صفحه تنها با اجازه نويسنده ممکن است.